W naszym plebiscycie, prowadzonym wspólnie z targami Zieleń To Życie & Flower Expo Polska, to Czytelnicy wskażą swoje ulubione kwiaciarnie i florystów. Do tej pory oddali już ponad 1000 głosów! Klienci cenią sobie jakość towaru, ale ogromne znaczenie ma też jakość obsługi i wizerunek kwiaciarni. W budowaniu marki oraz dobrego kontaktu z klientami pomagają też media społecznościowe.
- Społecznościowym marketingiem zajmuję się sama. Facebook służy mi głównie do pokazywania naszej pracy i kontaktu z klientami - mówi Anna Starnawska z kwiaciarni Pory Roku. - Stali klienci mogą na naszym profilu śledzić nowinki, a nowi zorientować się, co oferujemy. Florystyka jest moją pasją, dlatego największą motywacją do prowadzenia kont w mediach społecznościowych jest chęć podzielenia się efektami swojej pracy. Nigdy nie byłam na żadnym kursie social media, działam intuicyjnie, trochę czytam o tym - tłumaczy florystka. - Facebook ma siłę, dlatego warto tam się promować. Przy okazji plebiscytu „Kwiaty Warszawy” opublikowałam na profilu kwiaciarni nakręcone smartfonem wideo, w którym namawiam do głosowania i odzew był fantastyczny - opowiada.
I dodaje, że Facebook to tylko jeden z elementów budowania marki kwiaciarni. Na renomę wpływa też obecność w mediach piszących o branży, pojawiania się na branżowych targach i przede wszystkim - poczta pantoflowa.
Kliknij i zobacz, na którym miejscu jest obecnie kwiaciarnia pani Anny
Floryści udostępniają też na Facebooku liczne materiały publikowane przez nas. Wśród nich są regularnie pojawiające się informacje o aktualnych wynikach.
Kliknij i zobacz, na którym miejscu jest Iwona Bubeła
Informację o głosowaniu warto udostępnić na swoim prywatnym profilu oraz na profilu kwiaciarni. Na pewno dzięki do temu dotrze się do przychylnych osób, zarówno z grona rodziny i znajomych, jak i klientów.
Kliknij i zobacz, na którym miejscu jest Patrycja Czekajewska
Bardzo dobrym sposobem na promowanie się na Facebooku jest założenie tzw. "wydarzenia". Dlatego przygotowaliśmu specjalny PORADNIK, w którym krok po kroku wyjaśniamy, jak to zrobić [KLIKNIJ I POBIERZ PORADNIK]
Plakaty, ulotki i gazeta, która dociera do 100 tysięcy Czytelników
Internet, to nie wszystko. Zależy nam, żeby promować kwiaciarnie i florystów wśród jak największej grupy odbiorców, dlatego zapraszamy ich też na łamy naszej gazety.
Kliknij w grafikę poniżej, żeby przeczytać przykładowy artykuł
Przygotowaliśmy też plakaty i ulotki.KLIKNIJ I POBIERZ MATERIAŁY PROMOCYJNE
Takie plakaty stoją już w niejednej kwiaciarni.
O naszej akcji piszą też inne, branżowe portale:
Jednak najistotniejsze jest to, że naszą akcję współorganizujemy z prestiżowymi Targami Zieleń To Życie & Flower Expo Polska. To największej prezentacja roślin w tej części Europy! Odwiedza ją międzynarodowe grono wystawców - ponad 320 firm z 17 krajów i stale rosnąca liczba branżowych gości WSCHÓD-ZACHÓD. W 2016 r. zawitało tam 6 867 profesjonalistów z 40 krajów. To wierna i zaangażowana publiczność - ponad 10 000 pasjonatów.
Zwycięzcy głosowań będą się mogli na nich zaprezentować i odebrać nagrody! Kliknij i sprawdź, co można wygrać!
Dowiedz się więcej o Targach ZIELEŃ TO ŻYCIE & FLOWER EXPO POLSKA
Masz pytania? Napisz na [email protected] lub zadzwoń na nr 502 499 808.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?