Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 8
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polska: 32%
Świat: 45%

Obsługę klienta najwyżej cenią firmy...
fot. geralt/ Pixabay.com

7 kompetencji miękkich, na które zwracają uwagę pracodawcy [ZDJĘCIA]

5. Obsługa klienta

Polska: 32% Świat: 45% Obsługę klienta najwyżej cenią firmy z Małopolski i Śląska. W południowej części naszego kraju tę umiejętność punktowało najwyżej 35% pracodawców. Szukasz pracy? Sprawdź ogłoszenia na Gratka.pl – Organizacje cenią pracowników, którzy wykazują się wysokim poziomem umiejętności obsługi klienta. Firmy, które nie potrafią wysłuchać potrzeb swojego klienta i dobrze dopasować produktu i usługi do jego oczekiwań, a potem utrzymać jego lojalności, będą ponosiły straty. Przedsiębiorstwa przegrają na rynku z firmami, które wiedzą, jak ważne jest ukierunkowanie na klienta i realizacja usług na najwyższym poziomie. Obecnie pracownik jest rozliczany za efekt końcowy swoich działań, a współczesny manager oddaje mu coraz więcej odpowiedzialności i swobody w działaniu, dlatego ważne jest, by dobrze zarządzał swoją pracą, optymalnie wykorzystywał czas w pracy i był efektywny – uważa Agnieszka Krzemień, ekspert ds. zmiany kariery z ManpowerGroup.

Zobacz również

Nadodrzański Oddział Straży Granicznej promował się Lubuskiem

Nadodrzański Oddział Straży Granicznej promował się Lubuskiem

260 kapłanów odnowiło swoje przyrzeczenia z dnia święceń w trakcie Mszy Krzyżma

260 kapłanów odnowiło swoje przyrzeczenia z dnia święceń w trakcie Mszy Krzyżma

Polecamy

Skandal w Górkach Wielkich! Policja odebrała właścicielowi wychudzone konie

Skandal w Górkach Wielkich! Policja odebrała właścicielowi wychudzone konie

Zderzenie czterech pojazdów w Częstochowie. Jedna osoba ranna!

Zderzenie czterech pojazdów w Częstochowie. Jedna osoba ranna!

Co się dzieje z siecią Play i bankiem Santander? Awaria w tym samym czasie

Co się dzieje z siecią Play i bankiem Santander? Awaria w tym samym czasie