Nasza Loteria

Jolanta Kopeć z Piotrkowa, współpracująca z agencją Silver Models wzięła udział w sesji reklamowej szwajcarskiej firmy C&A.

ds
Jolanta Kopeć, kampania Silver Models dla C&A
Jolanta Kopeć, kampania Silver Models dla C&A Krzysztof Adamek
Jolanta Kopeć z Piotrkowa, współpracująca z agencją Silver Models wzięła udział w sesji reklamowej szwajcarskiej firmy C&A. Na co dzień jest kierownikiem Biura Partnerstwa i Funduszy Urzędu Miasta Piotrków Trybunalski.

Jolanta Kopeć z Piotrkowa, współpracująca z agencją Silver Models wzięła udział w sesji reklamowej szwajcarskiej firmy C&A.

Jolanta Kopeć na co dzień jest kierownikiem Biura Partnerstwa i Funduszy Urzędu Miasta Piotrków Trybunalski. Współpracę z agencją modelingową Silver Models rozpoczęła rok temu. Dzięki temu wzięła udział w kampanii reklamowej koncernu C&A.

-Rok temu w mediach społecznościowych znalazłam ogłoszenie, że agencja Silver Models poszukuje modelek 50+, udało mi się przełamać swój opór, wysłałam zdjęcia bez makijażu i zostałam zaproszona na profesjonalną sesję fotograficzną, mówi Jolanta Kopeć. Zdjęcia okazały się na tyle dobre, że trafiłam do portfolio agencji Silver Models. Decyzja o tym, że trafiłam do portfolio profesjonalnej agencji przyspieszyła też pracę nad moją książką „W dwa wieczory dla siebie”, którą właśnie kończyłam pisać. Agencja poszukiwała kobiet, które się czymś wyróżniają, mają pasje i pomysł na siebie po 50-tce. Po roku obecności w agencji wraz z kolegą i koleżanką zostałam wybrana do kampanii firmy C&A.

Równolegle z sesją fotograficzną z Silver Models i C&A Jolanta Kopeć uczestniczyła w zdjęciach w ramach projektu WOOMANHOOD.

We wrześniu 2022 brałam udział w projekcie fotograficznym fotografki mody Marty Różyckiej WOOMANHOOD, której zdjęcia ukazały się m.in. w ukraińskiej edycji Elle, opowiada Jolanta Kopeć. Fotografka zaprosiła do projektu 30 modelek z całej Polski wybranych z 300 zgłoszeń i przez kilka dni w Katowicach i Krakowie robiła nam zdjęcia, które trafiły do magazynu Aktivist. Projekt WOOMANHOOD opowiada historię dojrzałych kobiet po 50-tce. To właśnie kobiety dojrzałe w świecie przesiąkniętym patriarchatem i popularnością Tik Toka są obecnie motorem świadomej kobiecości. Mam nadzieję, że mój przykład zachęci kobiety 50 + do realizacji swoich marzeń

.

W marcu 2022 roku Jolanta Kopeć wydała książkę "W dwa wieczory do siebie",

Napisałam tę książkę dla kobiet, które się boją, że zmarnowały czas, nie wykorzystały swojego potencjału, talentu i są przekonane, że jest już za późno

.

Jolanta Kopeć, kampania Silver Models dla C&A

Jolanta Kopeć z Piotrkowa, współpracująca z agencją Silver M...

od 12 lat
Wideo

Szymon Hołownia ma duże ego, większe ma tylko Lech Wałęsa

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na piotrkowtrybunalski.naszemiasto.pl Nasze Miasto