Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jolanta Kopeć z Piotrkowa, współpracująca z agencją Silver Models wzięła udział w sesji reklamowej szwajcarskiej firmy C&A.

ds
Jolanta Kopeć, kampania Silver Models dla C&A
Jolanta Kopeć, kampania Silver Models dla C&A Krzysztof Adamek
Jolanta Kopeć z Piotrkowa, współpracująca z agencją Silver Models wzięła udział w sesji reklamowej szwajcarskiej firmy C&A. Na co dzień jest kierownikiem Biura Partnerstwa i Funduszy Urzędu Miasta Piotrków Trybunalski.

Jolanta Kopeć z Piotrkowa, współpracująca z agencją Silver Models wzięła udział w sesji reklamowej szwajcarskiej firmy C&A.

Jolanta Kopeć na co dzień jest kierownikiem Biura Partnerstwa i Funduszy Urzędu Miasta Piotrków Trybunalski. Współpracę z agencją modelingową Silver Models rozpoczęła rok temu. Dzięki temu wzięła udział w kampanii reklamowej koncernu C&A.

-Rok temu w mediach społecznościowych znalazłam ogłoszenie, że agencja Silver Models poszukuje modelek 50+, udało mi się przełamać swój opór, wysłałam zdjęcia bez makijażu i zostałam zaproszona na profesjonalną sesję fotograficzną, mówi Jolanta Kopeć. Zdjęcia okazały się na tyle dobre, że trafiłam do portfolio agencji Silver Models. Decyzja o tym, że trafiłam do portfolio profesjonalnej agencji przyspieszyła też pracę nad moją książką „W dwa wieczory dla siebie”, którą właśnie kończyłam pisać. Agencja poszukiwała kobiet, które się czymś wyróżniają, mają pasje i pomysł na siebie po 50-tce. Po roku obecności w agencji wraz z kolegą i koleżanką zostałam wybrana do kampanii firmy C&A.

Równolegle z sesją fotograficzną z Silver Models i C&A Jolanta Kopeć uczestniczyła w zdjęciach w ramach projektu WOOMANHOOD.

We wrześniu 2022 brałam udział w projekcie fotograficznym fotografki mody Marty Różyckiej WOOMANHOOD, której zdjęcia ukazały się m.in. w ukraińskiej edycji Elle, opowiada Jolanta Kopeć. Fotografka zaprosiła do projektu 30 modelek z całej Polski wybranych z 300 zgłoszeń i przez kilka dni w Katowicach i Krakowie robiła nam zdjęcia, które trafiły do magazynu Aktivist. Projekt WOOMANHOOD opowiada historię dojrzałych kobiet po 50-tce. To właśnie kobiety dojrzałe w świecie przesiąkniętym patriarchatem i popularnością Tik Toka są obecnie motorem świadomej kobiecości. Mam nadzieję, że mój przykład zachęci kobiety 50 + do realizacji swoich marzeń

.

W marcu 2022 roku Jolanta Kopeć wydała książkę "W dwa wieczory do siebie",

Napisałam tę książkę dla kobiet, które się boją, że zmarnowały czas, nie wykorzystały swojego potencjału, talentu i są przekonane, że jest już za późno

.

Jolanta Kopeć, kampania Silver Models dla C&A

Jolanta Kopeć z Piotrkowa, współpracująca z agencją Silver M...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na piotrkowtrybunalski.naszemiasto.pl Nasze Miasto