Miodobranie w pasiece na dachu Focus Mall w Piotrkowie i nowa akcja galerii "Co w ulu bzyczy" [ZDJĘCIA]

Karolina Wojna
Karolina Wojna
Miodobranie w pasiece na dachu Focus Mall w Piotrkowie i nowa akcja galerii Dariusz Śmigielski
Galeria Focus Mall przygotowała nową akcję „Co w ulu bzyczy”, która jest związana z pasieką na dachu obiektu. Kampania potrwa do 1 czerwca i zakończy się konkursem z okazji Dnia Dziecka, ale już teraz najmłodsi klienci galerii mogą otrzymać książeczki z informacjami o pszczołach, a także sympatyczne maskotki pszczelej rodziny.

Miodobranie w pasiece na dachu Focus Mall w Piotrkowie i nowa akcja galerii "Co w ulu bzyczy" [ZDJĘCIA]

Pasieka na dachu galerii Focus Mall w Piotrkowie działa od 2019 roku. Składa się z 5 uli i wszystko wskazuje na to, że zamieszkujące ją pszczoły krainki mają się świetnie – w ubiegłym sezonie pszczelarze opiekujący się pasieką zebrali niemal 57 litrów miodów.

W poniedziałek, 10 maja, na dachu galerii odbyło się kolejne miodobranie. Wielokwiatowy miód, tak jak w poprzednich latach, po odwirowaniu i odpowietrzeniu będzie dostępny dla klientów za pośrednictwem aplikacji „Sezam”.

– Jesteśmy wspólnie odpowiedzialni za środowisko, w którym żyjemy. Wierzymy, że odpowiednia edukacja ekologiczna najmłodszych w długiej perspektywie zwiększy wrażliwość społeczeństwa na nasze naturalne otoczenie i jego ochronę – mówi Olga Wiernicka, Regional Marketing Manager, NEPI Rockcastle.

Jednocześnie w maju galeria ruszyła z nową kampanią edukacyjną skierowaną do dzieci. Na potrzeby akcji powstała książeczka, która zawiera szereg ciekawostek o zapylaczach, atrakcyjne fotografie, a także zagadki, łamigłówki i kolorowanki. Z książeczki można się dowiedzieć o rolach, jakie odgrywają w ulu członkowie pszczelej rodziny. Królowa Karolinka, Silny Piotruś i inni bohaterowie książeczki przez cały maj pojawiać się będą także na Facebooku Focus Mall, a miłośnicy maskotek mogą skolekcjonować całą pszczelą gromadkę podczas zakupów w galerii.

Książeczki o pszczołach rozdawane są na stanowisku promocji, mieszczącym się na parterze - punkt czynny będzie do 1 czerwca, od poniedziałku do soboty w godzinach 12-20.

Pszczółkowa promocja przeznaczona jest dla wszystkich klientów Focus Mall i została połączona z aplikacją Sezam, za pomocą której klienci mogą rejestrować swoje paragony a później wymieniać punkty na nagrody.

W promocji „Co w ulu bzyczy” biorą udział paragony o wartości co najmniej 50 zł – każdy klient może zarejestrować dziennie maksymalnie 3 paragony za zakupy dokonane w sklepach Focus Mall. Po zarejestrowaniu druku kasowego na stanowisku promocji oraz w aplikacji SEZAM, można odebrać naklejki z pszczółkami – po jednej za każdy paragon. Pięć zebranych naklejek uprawnia do odbioru wybranego wzoru maskotki. Każde następne zakupy to szansa na więcej naklejek i kolejne pszczółki do kolekcji – łącznie do zebrania jest aż 7 członków pszczelej rodziny. Poza maskotkami, na małych miłośników pszczół czekać będą także gry karciane oraz breloczki.

Dodatkowo w ostatnim dniu akcji, z okazji Dnia Dziecka, zorganizowany zostanie konkurs dla dzieci, w którym do wygrania będą walizki z pszczelim motywem oraz miodne słodkości. Zasady promocji dostępne są na stronie internetowej galerii Focus Mall.

Miodobranie w pasiece na dachu Focus Mall w Piotrkowie i now...

Pasieka na dachu Focus Mall w Piotrkowie [ZDJĘCIA, FILM]

Kryzys wieku średniego. Skąd się bierze i czy dotyka wszystkich?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie