Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nowe logo powiatu piotrkowskiego: Prosto z serca [ZDJĘCIA]

kw
Nowe logo powiatu piotrkowskiego - Prosto z serca
Nowe logo powiatu piotrkowskiego - Prosto z serca mat. Starostwo Powiatowe w Piotrkowie
Nowe logo powiatu piotrkowskiego "Prosto z serca" w tym roku pojawi się na materiałach promocyjnych Starostwa Powiatowego w Piotrkowie. Grafika nawiązuje do położenia powiatu i ma odzwierciedlać piękno ziemi piotrkowskiej oraz serdeczność jej mieszkańców. Jak Wam się podoba?

Nowe logo powiatu piotrkowskiego: Prosto z serca [ZDJĘCIA]

Nowe logo powiatu, graficznie i symbolicznie nawiązuje do serca. Zostało stworzone przede wszystkim, żeby promować Markę Produktu Lokalnego Powiatu Piotrkowskiego.

Jak wyjaśniali twórcy projektu, grafika odwołuje się do skojarzeń związanych ze słowem serce, którego kształt został też wykorzystany w logo. Szymon Sikorski z wrocławskiej firmy Publicon, od lat zajmującej się wizerunkiem i promocją firm oraz samorządów, który pracował nad nowym logo, wyróżnił wartości, którymi charakteryzuje się powiat piotrkowski i jego mieszkańcy. To:

1. Serdeczność - którego podstawą słowotwórczą jest serce;

2. Serce Polski - znajdujemy się w centrum kraju, mamy bardzo dobry dojazd;

3. Wytwarzamy wyjątkowe produkty - mamy rozwinięte rolnictwo i różnorodne produkty;

4. Święty spokój, bliskość natury - czyste powietrze, spokój i dziewiczość;

5. Ludzkie historie - wkładamy całe swoje serce w to, co robimy, cechuje nas pracowitość, uczciwość, pasja i tradycja przekazywana z pokolenia na pokolenie.

- Produkty lokalne są wytwarzane prosto z serca. Za produktami stoją prawdziwe historie, które należy opowiedzieć prostym, a nie marketingowym językiem. Historię o serdeczności powiatu trzeba opowiedzieć w specjalny sposób – podkreśla Szymon Sikorski.

Prace nad projektem „Kreowanie marki produktu lokalnego Powiatu Piotrkowskiego kluczem do rozwoju obszarów wiejskich” trwały kilka miesięcy, w czasie których mieszkańcy gmin powiatu brali udział w warsztatach poświęconych budowaniu świadomości marki lokalnej.

- Chciałbym, aby powiat piotrkowski był kojarzony z produktami smacznymi i wysokiej jakości, które obecnie są wytwarzane przez Koła Gospodyń Wiejskich i przedsiębiorców. Chciałbym, aby produkty te stały się ambasadorem Ziemi Piotrkowskiej. Będziemy promować lokalne produkty i wspierać przedsiębiorców, którzy je wytwarzają - mówił Piotr Wojtysiak, starosta powiatu piotrkowskiego podczas sierpniowej konferencji, w czasie której zaprezentowano nową grafikę. - Powiat pozyskał kolejne środki tym razem w wysokości 1,5 mln złotych na promocję przedsiębiorców z terenu powiatu. Wykreujemy nowe produkty, które będziemy brandować marką, rozpoznawalną w kraju i Europie. Smaki Ziemi Piotrkowskiej będzie można wytwarzać w dwóch powstających właśnie inkubatorach pszczelarskim i owocowo-warzywnym.

W połowie grudnia zarząd powiatu podjął uchwałę ws. przyjęcia Systemu Identyfikacji Wizualnej w tym znaku graficznego powiatu. Nowa grafika jest już wykorzystywana w materiałach promocyjnych przygotowywanych przez starostwo.

- Jest m.in. na nowych maseczkach ochronnych i kalendarzach ściennych na 2021 - mówi Aneta Stępień, asystent prasowy starostwa.

Jak zapowiada, wkrótce nowe logo pojawi się też na stronie starostwa oraz na profilu na FB.

Dożynki w Czarnocinie 2020. Zamiast tradycyjnego festynu była msza dziękczynna za tegoroczne plony

Dożynki w Czarnocinie. Zamiast tradycyjnego festynu była msz...

od 7 lat
Wideo

Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na piotrkowtrybunalski.naszemiasto.pl Nasze Miasto