Celem kampanii było podniesienie świadomości konsumentów na temat zdrowotnych właściwości chleba na zakwasie, wypiekanego tradycyjnymi metodami.
Impreza była okazją, aby zastanowić się nad swoją dietą, uważniej wybierać produkty w sklepie oraz pomyśleć o swoim zdrowiu.
W tym roku organizatorzy kładli szczególny nacisk na zmotywowanie ludzi młodych oraz powyżej 50 roku życia do spożywania większej ilości chleba, w tym głównie z ziarna z pełnego przemiału, żytniego i na zakwasie.
Uczniowie mieli okazję m.in. obejrzeć pokaz multimedialny na temat korzyści, jaki daje spożywanie chleba wypiekanego tradycyjną metodą, wziąć udział w konkursie plastycznym i literackim oraz odwiedzić pobliską piekarnię. Były także warsztaty mącznych wypieków w Łodzi oraz wykład na temat historii i technologii powstawania chleba oraz historii młynów na rzece Jasień.
Na zakończenie obchodów „Tygodnia chleba w szkole” odbyło się przedstawienie o odżywianiu oraz występy artystyczne grupy tanecznej „Wełnianki” i występy szkolnej orkiestry.
9 ulubionych miejsc kleszczy w ciele
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?