Również dziś w MZK ruszyła kampania informacyjna dotycząca nowej usługi. Bo żeby kupić bilet, trzeba wiedzieć, jak to zrobić.
– Najpierw trzeba się zarejestrować, wszystko jest naprawdę proste – zapewnia Robert Pietras, dyrektor ds. rozwoju biznesu firmy Callpay, która umożliwia nową usługę.
Wymaganej rejestracji można dokonać telefonicznie lub poprzez stronę www.CallPay.pl. Po rejestracji trzeba wybrać sposób płatności za bilety - może to być płatność kartą lub poprzez założenie i doładowanie konta w systemie CallPay.
Potem również telefonicznie można kupować bilet - numery telefonów, pod które trzeba w tym celu dzwonić mają być w każdym autobusie, a także są na ulotkach rozdawanych od dziś przez hostessy.
Choć cała operacja może wyglądać na skomplikowaną, jak demonstrował Robert Pietras, trwa chwilę.
W przypadku kontroli biletu, pasażer ponownie musi wybrać numer wybierany przy jego kupnie. System automatycznie połączenie odrzuca, a pasażer dostaje sms z potwierdzeniem zakupu, które może okazać kontrolerowi.
Wysokość opłaty poza ceną biletu zależy od cennika operatora sieci telefonicznej.
Jak podkreśla Zbigniew Stankowski, prezes MZK w Piotrkowie, jego spółki nowy system nic nie kosztuje. Firma zarabiać będzie na prowizji, którą w tym momencie otrzymują sprzedające bilety kioski i kierowcy autobusów.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?