Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W przyszłym roku logo sieci Carrefour zniknie z Piotrkowa. Zastąpi je logo sieci Real.

Karolina Wojna
Logo Carrefour zastąpi w 2013 logo sieci Real
Logo Carrefour zastąpi w 2013 logo sieci Real Dariusz Śmigielski
Wszystko zgodnie z komunikatem gospodarza - Centrum Handlowego Echo Investment, która podpisała umowę z centrum Echo na kolejne 10 lat.


Real zastąpi hipermarket Carrefour w czterech CH Echo w Polsce, oprócz Piotrkowa, także w Tarnowie, Jeleniej Górze i Radomiu. Umowy zawarto na 10 lat. Ich łączna wartość to ponad 158 mln zł.


Sieć Real, która w Polsce ma 54 hipermarkety przejmie powierzchnię handlową w Piotrkowie 30 stycznia 2013 roku. Zmiany nie obejmują logo drugiego hipermarketu w CH Echo w Piotrkowie.


- Umowa z Nomi obowiązuje do 2015 roku i co najmniej do tego czasu nie przewidujemy żadnych zmian - mówi Wojciech Gepner, menager ds. public relations Echo Investment SA.


Jeszcze w tym roku piotrkowianie będą mogli robić zakupy w hipermarkecie budowlano-ogrodniczym Obi. Obiekt powstaje przy zbiegu ul. Sulejowskiej i Miast Partnerskich. Market będzie jednym z większych tego typu w regionie - powierzchnia całkowita marketu to 9 tys. metrów kwadratowych. Klienci będą mieć do dyspozycji 300 miejsc parkingowych. 


Otwarcie nowego sklepu planowane jest po wakacjach, na przełomie sierpnia i września. Prowadzący inwestycję Tadeusz Dąbrowski przyznaje, że choć pogoda trochę wstrzymała roboty, to nie powinno mieć to wpływu na termin otwarcia.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na piotrkowtrybunalski.naszemiasto.pl Nasze Miasto