Centrum Informacji Turystycznej w Piotrkowie opracowuje swoje nowe logo. Koncepcja musi być zgodna z nową strategią promocji miasta i zawartymi w niej wytycznymi.
Na razie pracownicy CIT przygotowali cztery propozycje - trzy nawiązują do dotychczasowego znaku punktu, jedna różni się kształtem i jest wyraźnie inspirowane nowym logo miasta.
JAK ZOSTAŁO PRZYJĘTE NOWE LOGO PIOTRKOWA? PRZECZYTAJ KOMENTARZE
CIT o pomoc w ocenie swoich pomysłów prosi mieszkańców - internautów, których na swoim fanpage na FB zaprosiło do głosowania nad propozycjami.
Przedstawiamy wszystkie pomysły poddane pod głosowanie, a także dotychczasowe logo CIT.
Pracownicy CIT do nowej strategii promocji Piotrkowa już zastosowali się modernizując swoją witrynę.
PREZENTACJA NOWEGO LOGO PIOTRKOWA
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?